ריכוז משרות דרושים בגזית

דרושים • 25/1/2019 כניסות

המעונינים מוזמנים לפנות למשאבי אנוש גזית במייל masha@k-gazit.co.il

רכז/ת לוגיסטיקה ועדת תרבות

הגדרת תפקיד:

אחריות לשינוע וארגון הציוד עבור הפעילויות של תרבות וחגים לאוכלוסיית הקיבוץ.

תחומי אחריות:

  • שינוע ציוד למקום האירוע עפ"י צורך.
  • עזרה בארגון מקום האירוע (כסאות, שולחנות, במה, וכו' .... .
  • קשר עם גורמי חוץ ופנים עפ"י צורך .
  • אחריות על ציוד תרבות.( ארגון וסדר מחסנים וציוד של התרבות)
  • אחריות על תחזוקת הציוד השייך לתרבות.(תיקונים, שיפוצים...)
  • עבודה עפ"י הנחיות מרכז תרבות.
  • אחראי הגברה עפ"י צורך באירועים (כמחליף איש ההגברה/)
  • אחראי תחזוקת ציוד ההגברה ואחסונו.

דרישות התפקיד:

  • זמינות לאורך כל השנה
  • התחייבות לעבודה בשעות הבוקר לפחות יום אחד(בקרבת יום האירוע).

היקף משרה :עפ"י צורך .שכר גלובלי (כחלק משכר התרבות הכולל )

גורם בוחר :אחראי תרבות גזית בשיתוף עם מש"א.

כפיפות: אחראי תרבות גזית

הגברה : אחראי ההגברה שכר שעתי .(בשאיפה שאחראי הגברה יעסוק רק בתחום ההגברה ולא בלוגיסטיקה.)

עובד/ת לנגריה

הגדרת התפקיד:

  • עבודה במחלקת המשטחים בנגריה
  • יצירת משטחים בגדלים הנדרשים לפי הנחיות המנהל.

דרישות התפקיד:

  • יכולת להתמודד עם עבודה פיזית.
  • עמידה על הרגלים רב הזמן.
  • דובר עברית.

הקף משרה:

  • משרה מלאה (שבוע עבודה מלא).
  • תחילת עבודה – מיידית
  • הגעה עצמית לעבודה בגזית.

צוות קטן ואווירה משפחתית.

המעונינים מוזמנים לפנות למשאבי אנוש גזית במייל masha@k-gazit.co.il או ליוגב.

דרוש/ה עובד/ת כלבו

הגדרת התפקיד:

  • מתן שירות לחברים.
  • סידור סחורה על המדפים.
  • קבלת סחורה ובדיקתה.
  • אחזקת המקום.
  • עבודה בקופות.
  • נקיון הכלבו.

כישורים נדרשים:

  • תודעת שירות גבוהה.

üתקשורת בין אישית טובה.

üידע בסיסי במחשב.

  • רצינות ואחריות.
  • בריאות ויכולת לעבודה פיזית.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • חריצות

דרישות התפקיד:

תחילת עבודה בשעה 6:30 בבוקר.

עבודה בשעות אחה"צ מינימום פעמיים בשבוע.

עבודה בשבת מינימום פעמיים בחודש.

היקף משרה: משרה מלאה, (א-ו).

כפיפות: מנהלת הכלבו

לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלי אלון או מש"א

מציל/ה לקיבוץ גזית עונת רחצה 2019

הגדרת התפקיד:

  • מציל/ה בבריכת הקיבוץ למשך עונת הרחצה.(יוני עד אוקטובר 2019)
  • תחזוקה שוטפת של הבריכה וסביבותיה.
  • אחריות על הרוחצים בבריכה.
  • שמירה על הנהלים והתקנות של הבירכה ומתרחציה.
  • קשר יומיומי עם האחראי על הבריכה.

דרישות התפקיד:

  • תעודת מציל בתוקף.
  • אישור השתתפות בקורס החייאה ועזרה ראשונה בשנה האחרונה.
  • אישור רפואי.
  • ניסיון קודם כמציל/ה, יתרון .
  • מגורים במקום -יתרון.

הקף משרה:

  • משרה מלאה(שבוע עבודה מלא).
  • תחילת עבודה – 1.6.2019
  • סיום עבודה אוקטובר גמיש
  • עבודה בשבתות ובחגים.
  • ניתן גם לצאת לקורס מצילים במימון הקיבוץ בהתחייבות לעונת רחצה מלאה.

המעונינים מוזמנים לפנות למשאבי אנוש גזית במייל masha@k-gazit.co.il


דרוש/ה מנהל/ת ענף המזון - גזית

כללי :

ניהול ענף המזון הכולל את המטבח, חדר האוכל בגזית ומתן שירות לחברים וללקוחות חיצוניים.

תחומי אחריות:

  1. ניהול ותפעול ענף המזון (חדר האוכל ומטבח) על כל היבטיו (בריאות, איכות מזון וכד'...).
  2. אחריות לשימור והגדלת כמות הלקוחות הפנימיים ושמירה על צביון החד"א כמקום למפגשים חברתיים.
  3. עמידה בתקנים, בתקנות ובנהלים המחייבים בתחום ענף המזון על פי תנאי הרישיון, כולל דרישות לרבות : תנאי משרד הבריאות, מכבי אש, ממונה בטיחות וכל תקינה מחייבת אחרת.
  4. אחריות ניהולית לתחזוקת חדר האוכל , המטבח והציוד.
  5. שמירה על מסגרת התקציב שנקבע תוך כדי חתירה להגדלת הכנסות/רווחים מלקוחות אשר הינם חיצוניים במגבלות החלות על המקום.
  6. תכנון וניהול אירועים, תפריטים ומתכונים בהתאם לצורך.
  7. אחריות לאספקת ארוחות לילדים בהתאם לצרכי מערכת החינוך ובתיאום עם התזונאית המלווה.
  8. אחריות לאספקת ארוחות למפעלים בהתאם לצרכיהם ולהסכמים אתם.
  9. אחריות לארגון, סידור ואחסון חומרי הגלם והמזון בתנאים הנדרשים במחסנים ומקררים.
  10. פיתוח וקידום הענף על פי יעדים ותכנית עבודה רב שנתית בגבולות ההרשאה מוסכמים ומתואמים עם מנהל קהילה.
  11. ניהול צוות עובדים מקצועי ומיומן תוך הקפדה על יחסי עבודה, יחסי אנוש תקינים, תפקוד מקצועי, מתן שירות איכותי וגישה שירותית ללקוחות.
  12. אחריות לסדר, לניקיון ולאסתטיקה במבנה על מרכיביו השונים - חדר האוכל, המטבח, מבואה, השירותים, אזורי שטיפת ידיים והסביבה הקרובה וכד'.
  13. ניהול רכש מצרכים ופריטים , קשרי עבודה ומשא ומתן עסקי עם ספקים.
  14. ניהול מערך החשבונות, מערכות המידע והמחשוב של הענף.
  15. תקשורת עם ממלאי תפקידים בקיבוץ , כגון : הנהלת חשבונות, מנהל קהילה, משאבי אנוש, מנהלי חינוך, תרבות , בריאות ועוד.
  16. כתובת לפניות הציבור ויכולת להתייחס למשוב ולתלונות של סועדים ולקוחות.
  17. יוזמה וסיוע בתכנון וביצוע אירועים פנימיים (תרבות וחגים) וחיצוניים (בהתאם לביקוש)

כישורים נדרשים:

  1. רקע בתחום המזון - חובה
  2. ניסיון ניהולי כלכלי-תפעולי - חובה
  3. ניסיון בניהול צוות עובדים – חובה
  4. ראיה מערכתית ויכולת קבלת החלטות
  5. תודעת שירות גבוהה
  6. תקשורת טובה ויחסי אנוש טובים
  7. עמידה בלחצים ויכולת לקבל ביקורת בונה
  8. יכולת ניהול מו"מ מוכחת
  9. עבודה עם ממשקים מרובים ושונים.
  10. יושר ואמינות.
  11. גמישות ויכולת ליזום ולבצע שינויים בענף.
  12. זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות
  13. השכלה רלוונטית - יתרון

היקף המשרה: משרה מלאה כפיפות: מנהל/ת הקהילה

קורות חיים יש להעביר ל- masha@k-gazit.co.il לידי חוה.